7 Ekim 2008 Salı

blogasım geldi anacım...

Dün akşam itibari ilen Neş'e hanımın bir blogu olduğunu öğrendim; geç mi oldu evet, sorun mu hayır efem...

oturdum baştan sona okudum. gerçi çok yazmamış; uzun sürmedi.

Severim Neş'e yi; yazdıklarını da sevdim:)))

Girin okuyun efem: naeknhu.blogspot.com




Bugün e-postama bir ileti geldi:


[;J)onurCUK(L: Astronomi, müzik, bilgisayar, öğrencilik vb.konular üzerine iç dökme bölgesi...] Yükselmeye başladım ;) gönderisinde yeni yorum. (Türkçe karakter sorunundan nefret ediyorum; keşke internet Osmanlı zamanı bulunsaydı)

ozgur "Yükselmeye başladım ;)" gönderinize yeni bir yorum yaptı:

sprinti boşver

kıllı mıllı ama splinter usta daha iyi
(sprint, summer, fall, winter)


Aklıma Özgür'ün blogu geldi. Girip onu da baştan sona okudum. Biraz zaman aldı bu; çok yazmış kerata.

"Farklı" bir adamın kalemini severim derseniz girilesi, okunası, sevilesi bir blog; tavsiye ederim
: dejin.blogspot.com/


1 yorum:

neş'e dedi ki...

hehe, artık reklam vermeye başladım :)
hesabına parayı bugün geçiyorum dostum