9 Haziran 2007 Cumartesi

Finaller geldi çattı...

Ön bilgi: İ.Ü. Astronomi ve Uzay Bilimleri Bölümü'ne 2001 yılında girdim ve hala çıkamadım:(

      22 temmuzdaki seçimler siyasiler için neyse bu final dönemi de benim için o. Okuldaki 6'ıncı yılımın sonunda sona kalan 4 dersimin dona kalmasını istemiyorum.

    Valla yukardaki "koş be kulum" dedi bana. Okuldaki program değişikliği sonucu "arada kalan tayfa" olduk bir bölümümüz. Derslerimiz kapandı. Bu sebeple vizelerden muaf, finallerden de 40 almakla yükümlü hale geldik. Hatta finallerden alamazsak "telafi"si var bir de:) "koş be kulum" dedi demiştim:)

      Ama ne olursa olsun bizim bölümün ününü duyanlarınız varsa bu şartlarda bile derslerden kalınabileceğini bilir. Tabii ki adam gibi çalışılmazsa. İşte ben de bu sebeplerden ötürü yaptım programımı, ayırdım notlarımı ve geçmiş sınavlarda çıkmış soruları; başlıyorum bu gün çalışmaya. Çarşamba günü ilk sınavım var; Çift Yıldızlar.

      Kendisi yaptığım araştırmalar ve çalışmalar sebebiyle genel olarak bildiğim bir konu olmasına karşın ders olarak karşıma çıktığında nedense devleşmekte ve beni köşeye şıkıştırmakta. Aslında sebep belli; öğrenci psikolojisi. Biraz da, araştırma yaparken kitabı açıp baktığım ayrıntılar için sınavda kitap açamamam tabii ki.

      Bu dersten o kadar tırsmıyorum aslında. Dediğim gibi genel hatlarıyla olaya hakimim zaten. Ayrıca hocamız Prof. Türker ÖZKAN da her sınavda aşağı yukarı aynı şeyleri soruyor. Tıpatıp değil ama bilen adam için aynı.

      Neyse sabah sabah bu kadar gevezelik yeter. Çift Yıldız notları beni bekler...

Hiç yorum yok: