30 Aralık 2008 Salı

"İç"im geldi; bitti, bitirdim, bittim.

Not: Ben cidden sevdim bu yorum yapıştırma olayını:)))

Cadının HB2U! yazısına yaptığım son yorum:

onurCUK dedi ki...

Bu akşam üzeri geldi "İç"; tam da uyuşmuş öylece yatarken, tam da günü bitirdiğimi düşünürken...

Sevindim; hediye aldığım için, cadıdan geldiği için, kitap olduğu için, ilk sayfasına bir şeyler karalandığı için...

Sevdim; sayfaların düzenini, cümlelerin soyutluğunu, cümlelerin derinliğini, cümlelerin mecazîliğini, derdin o derdi en çok çeken tarafından anlatılmasını...


Ayrıca kızdım kendime. Böyle olunca, bir kaç saatte bir kitap bitirince hep kızıyorum kendime "kitap oku, daha fazla oku; bak hap hup bitirdin kitabı!!!" diye. :)))

2 yorum:

Witchie of Stars dedi ki...

E şimdi ben de yazdığım yeni entry'i buraya yapıştırmalıyım madem sen yorumları yapışrıtıyorsun =P

Ey blog söyle banaaa, OnurCUK İç Kitabı'nın en çok neresini sevdi?

Onur ŞATIR dedi ki...

Yapıştır:))

Blogun işi varmış, ben cevap vereyim sana.

Çözülmeleri sevdim en çok; çözülmelerden de kelebeği...

Bir de bende kitap sonu sevme sendromu var:) O sebeple sonunu da sevdim.