28 Aralık 2008 Pazar

Sanırım bir düzen oluşturma çabası içindeyim; hadi hayırlısı...

Bir kaç maddede özetlersem;

  • Lisedeyken Halk Bankası'nda voleybol oynardım: olabildiğine sportiftim.
  • Aynada kendimi seyretmeyi sevmeye yetecek kadar hoş bir vücuda sahip idim.
  • Baklavalarım vardı yahu!
  • 1.88 boy ile beraber 79-80 kilo arasıydım; gayet iyiydi.
  • Sakatlandım; voleybol yalan oldu. Hayatımı etkilemiyor bileğim ama profesyonel spor imkansız:((
  • Üniversiteye başlayınca eski sevgilim basketbola döndüm. Sahada yarı çıplak yapılan maçlar kız arkadaşımı hayli gıcık ederdi:)))) "Giysene tişörtünü yaaaaaaa!!!!" :))
  • Öğrencilik iyice yapıştı üzerime; beraberinde tembellik, sağlıksız beslenme, düzensiz uyku vesair...
  • Baklavalar kayboldu önce:( (en çok onları özlüyorum)
  • Belim yanlardan dolmaya başladı.
  • Bunlara müteakip genel yağlanma...
  • Göbeğim var yahu! İlk başlarda sevimliydi ama şimdi kaldırıp masaya koyarım valla. Abartıyorum biraz tabii ki ama bilerek yapıyorum; müstehak bana.
  • Boyum hala 1.88. Fakat kilo 98-100. 20 kilo(yir-mi ki-lo diye vurgulayarak okuyunuz)
Uzunca bir süredir böyleyim aslında ama artık ciddi anlamda rahatsız etmeye başladı. Aynaya bakamaz hale gelmeye ramak kaldı valla.

Bir kaç yıldır "böyle olmaz artık, spora başlamalıyım" mealli cümleler kurup duruyorum. Sanırım sonunda başladım:))

Bunu da maddeler halinde özetleyeyim;
  • Üniversite biter.
  • Yüksek lisansa başlarım Kayseri'de.
  • Kurulu hazır düzene konarım.
  • Tez danışmanım sevimli insan Ferhat hocamın evine:)))
  • Ziza, ben ve bir arkadaşımız daha Ferhat hocamla birlikte yaşıyoruz:))))
  • Kendisi Antalya'da görevli olduğundan ev bize kaldı:)
  • Sevimli hocamda da koşmakla bisiklet çevirmek arası bir hareket yaptıran şu adını bilmediğim aletten var.
  • Ayrıca Excercise Mat ve Dumbell'ları da var.
İki gündür o aleti kullanıyorum önce; ısınıyorum bir güzel. Sonra da serip matı alıyorum dambılları. Şu an kollarım, göğsüm ve karnım acıyor resmen. Eğer bu acılar geçene kadar - iki-üç gün kadar- dayanabilirsem bu iş olmuş demektir. Kararlıyım ama; baklavalar geri gelmeden, göğsüm şekle girmeden bırakmak yok. Yazın gerine gerine gezecem plajda; özledim yahu:)))

Başlıkda bahsettiğim düzen çabasının ilk adımı spor. Yavaş yavaş yeme-içme, uyku vakitleri falan derken bir düzen oturturum hayatıma herhalde; en azından öyle umuyorum:))) Bunlar olmasa bile baklavalar geri gelecek arkadaş; anlamam valla.:)))

1 yorum:

Unknown dedi ki...

kuru baklava olsa da yesek
(yazanlar bana da tanıdık geldi)