13 Nisan 2009 Pazartesi

Garip hallerdeyim



Yazacak o kadar çok şey birikti ki...


Değişiklikler, seyahatler, içimden taşanlar, keyif verenler, keyfimi kaçıranlar, aldığım kararlar, eğlenceli şeyler, can sıkıcı şeyler, gariplikler...

Hiçbir şey yapmak istememe kokulu bir rüyadayım desem.

Tembelliğin eğlenceli olduğunu biliyorum; daha önce tembelik yaptım. Bu eğlenceli değil; bu tembellik değil.

Buraya yazmak bile istemiyorum; yazmak bile istemiyorum.

Oturup sabahtan akşama film/dizi izlesem bile kârdır.

Sabahtan akşama blog okusam da kârdır.

Ama hiçbir şey yapmıyorum.

Ama bugün milat; bugün başlıyorum. Bu yazı da başlangıcın şahididir.

3 yorum:

Unknown dedi ki...

nereye atıyoruz?

ve blogger'ın bana vermiş olduğu yetkiye dayanarak talebini bir de şahitlerin önünde tasdiklemeni istiyorum. bugünden itibaren yeni bir mil atacak mısın? bunu hiçbir baskı altında kalmadan, kendi iradenle istiyor musun?
istiyon mu ağ...
-şahin k

Maryjade dedi ki...

eh hayırlısı olsun o zaman, kim tutar seni!.. :-)

neş'e dedi ki...

gözlerimiz yollarda kalmıştı