8 Ocak 2011 Cumartesi

Kuzey Kore'nin yolları taşlı

Haberin birinde "Kore adasında..." diye bir şey okuyunca "noolouyor lan, Kore ada değil ki!" deyip açtım gugıl mepsi: Değil tabi;yarımada! Ama sonra bir şey dikkatimi çekti; Kuzey Kore'nin haritası yok. Uydu görüntüleri var ama harita yok; garip. Niye ki acaba? Hiç araştırmacı-gazeteci modumda değilim; merak eden varsa araştırsın, bulsun, buraya da yorum olarak yazsın!

"-Git!
- Nereye gideyim?
-S.kt.r git!!"

bu alıntının videosu da öbür bloga gelecek.


5 yorum:

Witchie of Stars dedi ki...

her zamanki gibi üşenmedim, aradım ve sizin için buldum efem. Aynı şekilde bu kuzey korenin haritasızlığına dertlenen birileri Google destek forumlardan birine sormuş ve Google Çalışanlarından şöyle bir yanıt gelmiş: bazıı ülkelerin harita bilgileri Google'ı yeterince tatmin etmediği için bunları yükleyip erişilebilir kılmamışlar. Ülkenin en iyi harita verilerine ulaşmak için sürekli arama halindelermiş ama kimi zaman bu biraz fazla vakit alabiliyormuş. Cevap Mayıs 2009'da verilmiş ve hala harita yok..bu durumdan başkaları da huzursuzlanmış ve şurada biraz tartışmışlar hatta. Daha sonra bir gelişme olmuşsa bilemeyeceğim artık.

Onur ŞATIR dedi ki...

Ama olmaz ki böyle evladım! Zıplama böyle her soruya!!! Arkadaşlarına da fırsat ver.
Çağır yarın velin gelsin!!!

Witchie of Stars dedi ki...

Bi daha da sana yorum yazarsam iki olsun! Sessiz azınlığa konuşma kendin keninde diye seni muhattap alanda kabahat zaten. Hıh! Sümüklü noolcak!

Onur ŞATIR dedi ki...

Ben demedim mi benim dersime gelirken alıngaçlarınızı evde bırakın diye!

Oldu mu şimdi sevdicek? Sen yorum yazmayacaksan daha, kapatayım yorumları olsun bitsin.

Witchie of Stars dedi ki...

yok şekerim onu yazan ben değilim ki zaten Huri yazmış onu Huri =) benim alındığım nerde görülmüş şey ayol =P