11 Mart 2012 Pazar

Hayata döndürme çabaları...

En son on buçuk ay önce yazmışım burada! Oha dedim bi an!!!

Sosyal medyanın diğer mecralarında biraz da olsa faaldim bu arada, ama burayı fena ihmal etmişim yahu :(

Neyse, bu gidişe bi dur demek adına yeni mecralar bakındım geçende, burasıyla harmanlayabileceğim.

Storify diye bir şey buldum ve bayıldım resmen!

Sosyal medyanın farklı kısımlarından parçalar alarak birleştirerek hikayeler anlatabileceğiniz bir ortam. Az önce de ilk hikayemi anlattım, twitter'dan iki tweet kullanarak. Hayli kısa bir hikaye oldu ama başlangıç için idare eder :) Storify'ı bulmamı sağlayan arayışın sebebi de buydu aslında; kısa kısa, ufak tefek, hap kıvamında bişiler anlatayım ama twitter da olduğu gibi araya kaynayıp gitmesin, blog gibi derli toplu dursun.

Ama Storify'ın çok daha güzel  yanı, sosyal medyanın ve webin genelinden parçaları kolayca toparlayıp birleştirebilmeye ve bu hikayeleri başka yerlere gömebilmeye imkan sağlaması!!!

İlk denememiz aşağıdadır efem:
Tek sıkıntı, tasarım olarak buraya pek uymuyor oluşu. Bakalım ona da bir çözüm bulabilecek miyim?

Böylece yayınlıyorum ki o çözümü bulmayı beklerken bu yazı da yalan olmasın :)

Ha bir de "Compose" kısmında bu gömülü parça görünmüyor, "HTML" kısmından ayarlamak lazım ayrıntıları. Büyük bir sorun değil ama belirteyim istedim.

Yorumlar aracılığıyla, fikirlerinizi paylaşırsanız bu yeni yaklaşımla ilgili, çok mutlu olurum efem!!




Ekleme: Gömülü kısım, Google Reader'da HTML kodu olarak görünüyor, düzgün hali sayfanın orijinalinde. Düzeltmek için ne yapılabilir bakacağım ilk fırsatta (hadi oradan yalancı, hoşuna gitti di mi :p)

Yorum Gönder