4 Temmuz 2007 Çarşamba

Çift Yıldız sınav sonucuyla ilgili...

Hani daha önce yazmıştım 50 aldığımı. Bakalım harfli notum ne olacak da demiştim. Hatta bana kalırsa CC gelir diye de eklemiştim. Halt etmişim ben. F gelmiş. 50 ile nasıl F gelir diyen varsa listede sınava girmemiş görünüyorum. Hiç not yok adımın karşısında yani.

Bir arkadaştan not almak için gitmiştim okula bugün. Öğrenci işlerine gideyim de Fizik 2 açıklanmış mı bir bakayım demiştim. Ben notlar arasında Fizik 2 yi ararken Çift Yıldızları gördüm. Bir de baktım F. Dellendim tabe. Öğle yemeğinden dönmesini bekledikten sonra bizim bölümün memuruna anlattım durumu. O da "elyazısıyla yazılmışsa hoca yazmış, göndermiştir bize" dedi. El yazısıyla yazılmıştı. Hoca da okulda yok. En iyisi bizim sekretere gideyim de numarasını alayım dedim ve fen-bölüm arası gidiş geliş sayımı bir tane daha arttırdım. Sekreter de "Türker Hoca kaza geçirdi, bir süredir gelmiyo" demesin mi?

Neyse sıkıldım, daha fazla uzatamayacağım. Aradım hocayı evinden, geçmiş olsun diledim. O da "Notları ben yazmadım, okulda yoktum. Olmuştur bir yanlışlık. Yarın sınav var zaten, gel hallederiz" dedi.

Böyle şeyler benim başıma gelir zaten.

Yavaştan sinyal veriyorlar: Okuldan gitmeyi hayal edersin ancak, takacaz bişiler giderayak...

Hiç yorum yok: