26 Temmuz 2007 Perşembe

Tam Güneş Tutulması Nedir?

II. Amatör Astronomi Sempozyumu 2007 ye poster bildiri olarak sunduğum çalışmamın başlığı bu; "Tam Güneş Tutulması Nedir?". 29 Mart 2006 Tam Güneş Tutulmasında Ilıca/Manavgat/ANTALYA'da kendi çektiğim fotoğraflarla hazırladığım, tutulmanın ne olduğunu ve nasıl fotoğrafladığımı anlattığım poster ahanda şu;


Her hakkı açık ve de seçiktir. İsteyen istediği gibi kullanabilir; ister bastırıp odasına asar, ister çevresine ben yaptım diye hava atar, isterse eğitim amaçlı dağıtır. Tek bir şeyin izni yok; satış. Kısacası satmayın da ne yaparsanız yapın. Ha oldu da sattınız, bari bana da bişiler yolayın:J)

NOT: Tabi burdaki kopya gayet kalitesiz. Eğitim amaçlı bastırmak isteyen olursa( başka amaçla da olur da adetten böle yazıom) kaliteli halini yollayabilirim.

Hiç yorum yok: