3 Kasım 2008 Pazartesi

Yastığımın diğer tarafı...

Yavaş yavaş keyfim kaçıyor. Bulanıklaşıyor algım. Dağılıyor dikkatim. Bitiyor motivasyonum. Artık dürtülmem gerek. İtilmem, kakılmam, çekilmem, sürüklenmem, yola sokulmam gerek. Bunu yapacak kişiyi, dişiyi bulmam gerek.

Belli etmesem de artık rahatsız etmeye başladı yalnızlık. Ağrısı artıyor giderek kalbimin. Uyuşuyor giderek beynim. Gece, yatarken, hep bir yanım soğuk; hep bir yanım boş; hep bir yanım eksik. Kalbime sığmıyor artık sevgim; paylaşmam gerek; iletmem; vermem... Diğer tarafım sıcak, fazla sıcak; iletmem gerek bu ısıyı; ısıtmam gerek birinin o soğuk, o boş, o eksik tarafını.

Uyandığımda gülümsemek istiyorum yastığımın diğer tarafına; koklamak istiyorum yastığımın diğer tarafını; öpüşmek istiyorum yastığımın diğer tarafıyla. Artık bulmak istiyorum yastığımın diğer tarafını.



4 yorum:

neş'e dedi ki...

şiirimsi, aşk vs etiketli yazılarını okurken hatlar karışmış sanıyorum :)

çok güzel ifade etmişsin, o ayrı

Onur ŞATIR dedi ki...

Ne dediğini anlamadım desem:))

Teşekkür ederim, o ayrı.

Umarım yastığımın diğer tarafı duyar beni:)))

Unknown dedi ki...

okumadan evvel resmi görünce aziz sandım
okudum, şüphelendim
inşallah değildir.
eğer öyleyse koşarak uzaklaş o evden

Onur ŞATIR dedi ki...

İlahi Özgür:)))

Yazıda "Bunu yapacak kişiyi, dişiyi bulmam gerek." diyorum, görmedin mi?

Bu arada, dişi arkadaşlarınızı günceme yönlendirin olum;) Yanlış anlaşılmasın, özellikle bu yazıya değil, tümüne:)))