24 Ocak 2009 Cumartesi

Anlamalıydım sihir dediğinde.

Bu bizim cadı ne zaman sihirden bahsetse "Sihir gönderdim", "Öyle hemen gelmez" gibisinden, postacı -kargocu da olabilir- uğruyor. Geçen kitap gelmişti. Hani doğum günüm münasebetiyle gönderilen sihir... Önceki gün de feyspuk sıtatüsüme yazdığım (feyspuk sıtatüslerim adlı bir seri mi yapsam?) "4K(KKKK) : Kafam Karışık, Keyfim Kaçık." şeklindeki cümleye yaptığı yorumda şöyle demişti cadı:

Witchie of Stars 22 Ocak, 19:59'da tamamdır, gerekli sihir yapıldı!

Witchi of Stars 22 Ocak, 20:13'da kafa karışıklığına süper katkılarda bulunabilirim şuanda ama gidermek konusunda şimdilik bişiy yapamiyciim şekerim. Hem sihir yapıldı ama sanırım ancak yarına etkisini gösterecek..hımm bu akşam da olabilir aslında... bekleyelim, görelim.

Biraz geç oldu ama çözdüm cadının lisanını. Sihir demek posta-kargo demek.

Sabah kahvaltı hazırlıyoruz. Sabah dediğime bakmayın; 12 buçuk falan:) Memo markete gitmişti. Gelince "Bir sürprizim var. Bize bir şey gelmiş." dedi. Ben de "Faturamı; ne kadar?" dedim:))

Aman uzatmadan sadede geliyorum. Kahvaltıya oturduk. Çıkardı sürprizi Memo.


Cidden işe yaradı sihir. İşe yarıyor senin sihirlerin cadıcım. Sevindik. Benim için de Memo' için de "yurt dışından gelen ilk kartpostal" unvanına haiz oldu bu kart. Ha bunun bir önemi var mı? Yok tabii ki. Senden gelmiş; gerisi yalan:)))

Tüm ev ahalisi: Seviyoruz seni cadı!!!

3 yorum:

Witchie of Stars dedi ki...

Efenim ben şununla cevap vereyim, malum üstüne yeni yazılar eklendi, unutulmuş olabilir: http://witchieofstars.blogspot.com/2009/01/sra-sizde.html
=)

Bbenim sizi ne kadar* sevdiğimi bilseniz, korkarsınız! Keza birkaç vakte kadar onu da görecek ve sanırım korkacaksınız bayım. Sihirler her zaman gülümsetmiyor, sevgi dolu da olsa "h.sktr lan, napıcam ben şimdi?" dedirtebiliyor kimileri. Ne demiştik önceki sihirlerde, "bekleyelim, görelim".

Zaman, sadece birazcık zaman.. Çok daha güzel olacak herşey! Umarım...

Onur ŞATIR dedi ki...

Koktum:)))

* yapmışsın açıklama yok. O da ilerki bir tarih gelecek zannımca.

Ee, bekleyelim bakalım.

Ayrıca bana da her şey çok daha güzel olacak gibi geliyor; hadi hayırlısı.

Witchie of Stars dedi ki...

vet * konusunda haklısınız efenim ve fakat *ın açıklamasını bir sonraki cümle olarak devam etmeye karar verip sonra *ı silmeyi unutmuş bulunmaktayım. Olur böyle vakalar, Türk polisi yakalar :P