21 Ocak 2009 Çarşamba

Bittiğinde...

Neden?
                Neden?

Hıh, şu salak soruyu bile soramadım!
Neden yahu?!!
Gerçi sorsam ne fark ederdi ki?
Verdiği cevap beni tatmin edecek miydi sanki?
Etti diyelim; yarın ne olacaktı? Kızmayacak mıydım "Nasıl inandım?" diye kendime?
Gülmeyecek miydim salaklığıma?
Ne yarını; arkasını döner dönmez kızacaktım, gülecektim.

Ağlasa mıydım? Öyle hüngür hüngür değil asilce; bir kaç damla.
İşe yarar mıydı acaba?

Saçmalama!!!
Ne o öyle liseli kız gibi?
Aslında sadece bir kaç damla; sessiz, mağrur. İyi olurdu sanki.

Bilmiyorum.

N'apıyorum ben ya?
Onun sesi bile titremedi.
Aldı eline bıçağı, kırpmadan gözünü sapladı defalarca.

Azcık saygısı olmasa yaşananlara, kahkaha atacaktı neredeyse.

Sense bir sürü salak saçma soru soruyorsun.


Sanki ilk kez terk ediliyorsun.

Her defasında aynı şeyler: Karşısında tek kelime bile etme,
sonra konuş günlerce kendinle.

Yorum Gönder