21 Ocak 2009 Çarşamba

Bittiğinde...

Neden?
                Neden?

Hıh, şu salak soruyu bile soramadım!
Neden yahu?!!
Gerçi sorsam ne fark ederdi ki?
Verdiği cevap beni tatmin edecek miydi sanki?
Etti diyelim; yarın ne olacaktı? Kızmayacak mıydım "Nasıl inandım?" diye kendime?
Gülmeyecek miydim salaklığıma?
Ne yarını; arkasını döner dönmez kızacaktım, gülecektim.

Ağlasa mıydım? Öyle hüngür hüngür değil asilce; bir kaç damla.
İşe yarar mıydı acaba?

Saçmalama!!!
Ne o öyle liseli kız gibi?
Aslında sadece bir kaç damla; sessiz, mağrur. İyi olurdu sanki.

Bilmiyorum.

N'apıyorum ben ya?
Onun sesi bile titremedi.
Aldı eline bıçağı, kırpmadan gözünü sapladı defalarca.

Azcık saygısı olmasa yaşananlara, kahkaha atacaktı neredeyse.

Sense bir sürü salak saçma soru soruyorsun.


Sanki ilk kez terk ediliyorsun.

Her defasında aynı şeyler: Karşısında tek kelime bile etme,
sonra konuş günlerce kendinle.

4 yorum:

Unknown dedi ki...

madem ki gittin, dönmesen de olur
hatta hiç dönmesen çok daha iyi olur
madem ki çektin gittin, gelmesen de olur
hatta hiç gelmemen çok daha iyi olur
giderken beynindeki o gri hücreler
neyi emretti bilemem ki
şimdi ince pişmanlıklar artık fayda getirmez dedim ya
hiç dönmesen daha iyi olur

sakın dönme, sakın dönme
kalbimdeki bıraktığın yeri yıkma
gitmek çok kolay lakin dönmek acıdır
hatta utanç verici
yakıştıramam sana ben utançları
olsa olsa usançtır yaşadığın
usanmasan benden gider miydin söyle
ama çektin gittin sakın dönme

sakın dönme, sakın dönme
sakın dönme, sakın dönme
sakın dönme, sakın dönme

bağışlamak allah'ın işi
seni ben nasıl bağışlayabilirim ki
yaşım geldi vurdu geçti artık çoktan elliyi
sakın ha sakın ha sakın ha geri dönme
sakın dönme, sakın dönme
sakın dönme, sakın dönme
sakın dönme, sakın dönme
sakın dönme, sakın dönme
sakın dönme, sakın dönme
sakın dönme, sakın dönme

(cem karaca)

Unknown dedi ki...

geldikleri gibi giderler

(kemal atatürk)

Witchie of Stars dedi ki...

sen ne ara buldun yastığının diğer yarısını da ne ara terk ediliyorsun

bu o değildir umarım sadece bir öyküdür, eskiden kalma bir hikayedir

üzgün de değilsindir zaten şimdi, di mi?

Onur ŞATIR dedi ki...

Cem Karaca, Kemal Atatürk... Süpersin Özgür; seviyorum len seni:)

Sadece bir hikaye; ama altında yatanlar var tabi. Eski, derin ve hala arada sızlayan... Tam böyle değil; dedim ya bu bir hikaye; süslü biraz. ...ve bulursam yastığımın diğer tarafını, bu senaryonun tekrarlanmasına imkân yok! Üzgün müyüm? Hayır; artık değil; çok zaman geçti hepsinin üstünden.